Da l'11 à u 14 di nuvembre 2021, FULI hà presentatu una nova cullezzione di tappeti è tappezzerie cuncepiti da 10 artisti di fama internaziunale.
Siccomu l'arte hà pigliatu un rolu più impurtante in a nostra vita di ogni ghjornu, FULI hè felice di travaglià cù un gruppu eccezziunale di artisti chinesi cuntempuranei per trasfurmà e so idee in tappeti è tappezzerie.
Ai Jing, aaajiao, Jiang Zhi, Lu Xinjian, Ma Ke, Peng Jian, Juju Wang, Wang Ruohan, Ye Mingzi, Kim Ye
"I Love Color #35" cuncepitu da Ai Jing
A nova cullizzioni, FULI ART, spera di spinghje i limiti di u mediu per mezu di un approcciu sperimentale in u disignu è l'artisgianalità exquisite.L'arte pò esse funziunale è tattile.Cù sta cullizzioni limitata di tappeti d'arte, vulemu invità a ghjente à tuccà, sente è campà cù l'arti, purtendu una nova energia in e so case in continua evoluzione.
In u Novembre 2021 ART021 Shanghai Contemporary Art Fair, simu onorati di presentà sta nova cullizzioni di tappeti è arazzi d'artista è diventanu u primu è l'unicu espositore di tappeti in i nove anni da a fondazione di a fiera.
Dapoi u 2013, ART021 hè stata una forza motrice in a scena d'arte cuntempuranea in forte espansione di Shanghai.A fiera di quist'annu hà introduttu una sezione intera cuncentrata nantu à i disinni di cullezzione.À a fiera di quattru ghjorni, parechji artisti, diseggiani è cullezzione, cumpresi l'artisti chì avemu collaboratu, sò ghjunti à u stand FULI per vede a cullizzioni più vicinu.
I 10 artisti mostrati in questa mostra tutti anu travagliatu strettamente cù FULI per purtà un approcciu pionieri è sperimentale à a fabricazione di tappeti.Lu Xinjian hà trasfurmatu a so serie emblematica "City DNA" in un duo di tappeti in tessitura.L'approcciu cuntempuraneu di Wang Yi è Peng Jian à a pittura è a scultura sò stati pronunziati nantu à una superficia suave è tactile per a prima volta, mentri l'opere di aaajiao è Jiang Zhi fucalizza nantu à a relazione trà u mondu virtuale è u mondu reale.U disignu di Ma Ke incarna una favola spirituale.Quattru artiste femine, Ai Jing, Ye Mingzi, Juju Wang è Wang Ruohan, anu purtatu ancu e so opere sensuali è putenti.E voci artistiche chì venenu da stu gruppu diversu di artisti anu fattu sta mostra veramente unica.
U stand di FULI à a 9ª ART021 Shanghai Contemporary Art Fair
Co-artist jujuwang è l'amichi pigghiaru ritratti davanti à i travaglii cumuni
L'artista jujuwang hà una conversazione cordiale cù Allen, Ryan Real Estate Marketing Director.
Co-artist Wang Yi (mediu) hà pigliatu una foto di gruppu davanti à l'opere di tappezzeria cumuni.
Co-artista Lu Xinjian à a scena di u stand FULI.
Bao Yifeng, cofundatore di ART021, è zhou li, un artista, sò ghjunti à u stand FULI.
Co-artist Ye Mingzi (secunna da a manca) è l'amichi anu pigliatu una foto di gruppu davanti à u tappettu cumuni.
Xu Lvyun, direttore di u cuntenutu di tutti i media di AD, hè ghjuntu à a cabina.
Le designer italien Aldo Cibic (à gauche) a visité le stand FULI.
L'artista Lu Pingyuan (mezzu) hè ghjuntu à u stand.
Ancu s'ellu ART021 di questu annu hè ghjuntu à a fine, a nostra ricerca di l'arte ùn hè micca firmata.Continueremu à travaglià cù artisti pionieri per purtà novi opere in a cullizzioni FULI ART.Aspittemu di vede di novu per u 10 anniversariu di ART021 in 2022!
Tempu di posta: 07-Jan-2022