• banner

FULI presenta una nova cullizzioni di tappeti orientali ispirata da i studii di l'antichi studiosi cinesi

In casa in a Cina antica, un studiu era un spaziu unicu è spirituale.Finestre intagliate squisitamente, schermi di seta, spazzole di calligrafia è pietre d'inchiostru sò diventate più cà solu oggetti, ma simboli di a cultura è l'estetica cinese.

FULI hà iniziatu da u disignu di a sala di lettura di un studiu cinese è hà sviluppatu una cullizzioni unica orientali è cuntempuranea chjamata "Studiu Cinese".Cù mudelli minimi è una paleta monocromatica, i disinni tentanu di ricreà un simbulu culturale tradiziunale cinese cù una lingua di disignu novu è mudernu.Cù un sensu di zen infusu in tutta a cullezzione, a ghjente puderia facilmente scurdà di a so vita occupata oltre sta stanza è rallentà per leghje è pensà per un mumentu.

Ispiratu da quattru elementi in un studiu cinese-「Scherma à quattru foglie」,「Inkstone」,「Chinese Go」,「Lattice Window」-FULI reimagina ciò chì un studiu tradiziunale cinese pò esse in un ambiente cuntempuraneu.Graziosi è eleganti, i disinni di tappeti anu da scopu di creà un spaziu chì hè più cà un rifugiu tranquillu da a cità, ma ancu un locu induve a ghjente si cunnetta cù a cultura attraversu a calligrafia, a puesia è a musica, in cerca di pace interiore.

Schermo à quattru foglie
I schermi di quattru foglie ponu data di a dinastia Han (206 aC - 220 CE).Piuttostu cà solu dividisce una stanza, una schermu hè spessu adornata cù belli arti è sculture exquisite.À traversu i lacune, a ghjente pò osservà vagamente ciò chì succede da l'altra parte, aghjunghjendu un sensu d'intriga è romantica à l'ughjettu.

Cù linee pulite è forme geometriche, stu disignu di tappeti ispiratu à i storichi schermi à quattru foglie hè modestu ma elegante.Trè sfumature di grisgiu si intreccianu perfettamente inseme, creendu sottili cambiamenti di struttura.Abbellitu da e linee croccanti chì dividenu a catifa in quattru "schermi", stu disignu aghjunghjenu una dimensione spaziale à ogni spaziu in quale hè.

Inkstone
A calligrafia hè in u core di a cultura cinese.Cum'è unu di i quattru tesori di a calligrafia cinese, inkstone porta un pesu particulare.I calligrafi sperimentati consideranu una petra d'inchiostro un amicu cruciale postu chì parechji di elli sceglienu di macinà a so propria tinta per creà tonalità speciale in l'opere.

Da luntanu, sta catifa chjamata "Inkstone" s'assumiglia à una piccula ligera in un travagliu di calligrafia cinese.Astrattu ma graziosu, u disignu equilibra forme è tonalità di culore per esaltà un ambiente tranquillu.Avvicinate, i texturizati quadrati è circulari s'assumiglia à ciottoli truvati in a natura, rendendu un omagiu à a relazione trà l'omu è a natura in a cultura cinese antica.

Chinese Go
Go, o cumunimenti cunnisciutu cum'è Weiqi o scacchi chinesi, hè urigginatu in Cina più di 4 000 anni fà.Si crede chì hè u più anticu ghjocu di tavulinu ghjucatu continuamente finu à oghje.I pezzi unichi di ghjocu neri è bianchi sò chjamati "petri", è u tavulinu di scacchi cuntrolla diventa ancu una estetica icònica in a storia cinese.

Cù un forte cuntrastu trà u lume è u scuru, i culori in a catifa creanu una dicotomia chì rimette u sprit di u ghjocu.I dettagli circulari di luce imitanu e "petre" mentre chì e linee scure sò cum'è a griglia nantu à un tavulinu di scacchi.A modestia è a serenità sò considerate virtù in questu anticu ghjocu cinese è questu hè ancu u spiritu di stu disignu.

Finestra Lattice
Windows cunnetta a luce è u spaziu, a ghjente è a natura.Hè un elementu particularmente impurtante in u disignu di l'internu cinese perchè una finestra inquadra a vista cum'è una pittura.Capturendu e scene è u muvimentu da u spaziu fora, i finestri di lattice creanu belli ombre in un studiu cinese.

Questa catifa usa a sita per cumunicà un sensu di luce.I tessuti di seta riflettenu a luce naturale da l'esternu mentre i 18.000 picculi nodi inmarcanu a forma di a finestra è rispettanu e tecniche tradiziunali di ricami.Una moquette diventa dunque più chè una moquette ma un pittura puetica.

Finestra Lattice

Tempu di post: 20-Jan-2022