• banner

In solu trè passi, pudete avè una moquette esclusiva fatta à manu persunalizata.

1

Daretu à ogni tappettu tufted a manu, ci hè una storia chì appartene à sè stessu.In l'ultimi dui decennii, FULI hè stata dedicata à esplorà u patrimoniu è l'innuvazione di i tappeti artighjanali è furnisce un serviziu di cuncepimentu persunalizatu cù estetica è personalità.Cridemu in "Creatività è Artigianalità".Cunserva l'essenza di l'artighjanali tradiziunali, è abbraccia a diversità di a tecnica muderna.I nostri diseggiani è artighjani anu sempre intrecciatu a storia nantu à i nostri tappeti. Ogni passu da un'idea à una moquette fatta a manu hè a cundensazione di prufessiunale è ingenuità.

01.Mandateci u vostru disignu

A nostra persunalizazione high-end principia cù e vostre idee.Pò esse un pittura, un elementu o un capriccio di dopu meziornu, chì pò esse consegnatu à noi per realizà a vostra ispirazione di disignu.Trasforma u vostru cuncettu in u disignu è crea u vostru propiu mudellu di tappeti.

微信图片_20221014104713

 

FULI hà ancu disinni esclusivi è una galleria di design maturu sviluppata da sè stessu cooperata da parechji artisti famosi.A galeria di cuncepimentu hà accumulatu più di mudelli 1,000, è pudete sceglie da elli.

02 Materiali è Culori

Quandu u mudellu hè determinatu, u prossimu passu hè a scelta di materiali è culori.FULI hà una gamma assai cumpleta di materiali, da lana mischiata basica à lana impurtata di alta qualità, da sita preziosa à filati artificiali ecologici, è ancu materiali speciali rari.

微信图片_20221014104719

In u prucessu di u disignu di u disignu, i diseggiani FULI seranu in cuntattu cù voi in tuttu.Dopu chì i materiali sò cunfirmati, currisponderemu cù u culore.Sceglite u megliu culore currispundente trà e carte di culore standard internaziunali è millaie di poms di culore di filatu, è assicuratevi di persunalizà a moquette chì si adatta soprattuttu à i vostri pinsamenti originali!

微信图片_20221014104738

56f8848d1291bc1b0c3e3d53bb1b3b3d

U designer FULI utilizeghja a carta di culore internaziunale Pantone per culurite i disegni. FULI hà assai setti di scatuli di culore di filatu per lana, seta, etc.

微信图片_20221014110106

U designer FULI hà sceltu u culore è i materiali abbinati per u tappettu persunalizatu di l'artista Lu Xinjian "City Gene-Beijing"

03Updates da FULI

Dopu avè finitu a persunalizazione di i materiali è u culore, insistemu à fà mostra prima di pruduce.Di sicuru, s'ellu si face mostra o pruduzzione finali, a nostra persunalizazione pò esse vistu in tuttu.

In a fabbrica FULI, l'artighjani utilizanu tecniche di pugnale a manu per fà tappeti.

In fatti, u prucessu di catifa a manu-tufted hè cumplicatu.Sicondu a difficultà di prisentà l'effettu, assai artighjani participà à u prucessu finali di finisce un tappettu.L'artighjani di FULI anu parechji anni di sperienza di pruduzzione, è si sforzanu di raffinà u travagliu perfettu di a moquette in ogni dettagliu di a moquette.

Craftsman hà finitu è ​​tagliatu a superficia di a moquette per ottene un effettu più tridimensionale.

FULI hà realizatu un novu showroom digitale per assicurà l'integrità è a precisione di u prucessu di persunalizazione high-end.Ùn importa micca induve site, ogni cliente pò seguità u prucessu di a so catifa in tempu reale.Realizà veramente a "trasparenza" di i clienti à a fabbrica.

A sala di mostra FULI hè cunnessa cù a fabbrica in tempu reale, è i clienti ponu vede a dinamica di a fabbrica.

Cridemu chì l'essenza di a persunalizazione high-end hè di custruisce un mondu esclusivu intornu à una persona per mezu di u trasportatore di tappeti fatti a manu è cuntà a storia unica di ogni catifa.Dapoi u so stabilimentu più di 20 anni fà, FULI hà tufted tappeti privati ​​persunalizati per millaie di clienti.Se vulete ancu pussede un tappettu unicu tufted a manu, andate à a sala di mostra FULI o dumandate in linea.


Tempu di pubblicazione: 14-10-2022