• banner

A prima uscita d'estate principia cù sta mostra d'arte

principiatu cù sta mostra d'arte1

Shanghai in ghjugnu hà apertu gradualmente a porta à a mità di l'estate.Esposizioni d'arte chì sò stati polveri per un pezzu di tempu sò ancu fiorite in ogni locu.In u 2021, Wang Ruohan, un artista chì hà avutu una cooperazione prufonda cù FULI, hà fattu a so prima mostra individuale in Shanghai, "Life is Wandering in the Colorful", chì hè stata recentemente presentata in Shanghai Donishi Gallery.Wang Ruohan hè unu di i diseggiani è artisti visuali chinesi più attivi in ​​Germania.

principiatu cù sta mostra d'arte2
principiatu cù sta mostra d'arte4
principiatu cù sta mostra d'arte3

Un totale di 16 stampe di Wang Ruohan è 3 arazzi d'arte sò stati esposti in questa mostra.In questa mostra, sarete infettati da i culori ruggenti attraversu queste stampe è tappezzerie audaci è cunfidenti.

01 ARTISTA

Wang Ruohan

RuohanWang
Wang Ruohan hè natu in Pechino in 1992. Graduatu da l'Università di l'Arti di Berlinu in 2017. I so travaglii sò stati esposti in Nanjing Art University Art Museum, Scottish National Design and Architecture Center, Chongqing Yuan Dynasty Art Museum, Shanghai K11 Art Museum, Munich Museu Germanu, etc. Hè attualmente un prufissore à l'Istitutu d'Arte Peter Baehrens.Avà vive in Berlinu.

i prudutti Wang Ruohan

Wang Ruohan cattura è registra a vita di ogni ghjornu cun un stile unicu.Per via di a so cuuperazione cù marchi famosi cum'è Nike, UGG è Off-White, hà attiratu l'attenzione di u mondu, hà purtatu una reputazione internaziunale à questu illustratore, pittore è artista visuale, è hà fattu a so in prima linea di una nova generazione di artisti. talenti.

02 Tapisseries

Trè tappezzerie d'arte cullaburate cumuna da Wang Ruohan è FULI in 2021 sò presentati in questa mostra individuale.

principiatu cù sta mostra d'arte5
principiatu cù sta mostra d'arte6

L'arazzo d'arte X FULI di Wang Ruohan "Miracle Stone Travel", "Bait" è "Belt" sò stati esposti rispettivamente in a finestra di a strada è in a sala interna di a Galleria Donishi.U sensu tridimensionale è a struttura speciale di u tela sò particularmente distintivi in ​​parechje opere stampate.Questu hè ancu u primu tentativu di a tappezzeria transfruntiera di Wang Ruohan.

Wang Ruohan hè stata inspirata da i so viaghji in u mondu sanu, è dopu hà creatu ricchi ritratti multicolori.FULI hà aghjustatu qualchi collage di culore è gradazioni à a creazione di tappezzeria di Miracle Stone Travel, chì hà fattu l'audienza avè una sperienza sensoriale artistica diversa.

I cambiamenti di culore di tuttu u travagliu di Bait sò più cumplicati, soprattuttu l'incarnazione di u boscu è u trattamentu di mischju di culore di i capelli di i caratteri, chì sò tutti novi tentativi da u pianu originale à a presentazione stereoscopica 3D.

L'intera stampa di "Cintura" hè più culurita, è a superposizione tridimensionale di grandi blocchi di culore tagliati hè tessuta nantu à u filatu, chì riproduce vivamente u mondu internu di l'artista.

03 Artigianatu artighjanali

A struttura generale di l'imaghjini di i trè arazzi d'arte hè stata creata da Wang Ruohan ispiratu da u prucessu di tufted a manu, è a trama naturale in l'immagine 2D hè stata presentata da a moquette tessuta tridimensionale cum'è u mediu à traversu u prucessu artigianale di FULI. .Stu tipu di blending face u cuntenutu di l'imaghjini è l'artisgiani di tappezzeria si mischianu in una cosa, chì hà un interessu naturali.

1-1
2-1

A punta di lancia tufted a manu hè più sfida in a ricreazione di stampe di taglio tridimensionale.Ci hè una diffarenza in a texture trà u filatu è u pigmentu stessu, è u rendiment in u culore hè diventatu più elegante.Nant'à a stampa multi-culore, FULI usa una varietà di materiali per a tintura precisa, è cumminata cù u cambiamentu di tagliu di loop, rende a catifa più tridimensionale.

Queste trè opere di Wang Ruohan sò l'opere impurtanti di l'arti FULI, una linea di tappeti d'arte di cullezzione di Fuli.FULI rializeghja a fantasia di l'artista è u cuncettu di disignu in u mondu di a moquette.Semu impegnati à creà tappezzerie d'arte chì ponu esse aduprate in a vita di ogni ghjornu, mentre chì sò preziosi per a cullezzione.FULI crede chì l'arti pò purtà nutrimentu è energia à a vita.Cù tappeti tufted a manu, più persone ponu campà cù l'arti.

Sè ancu vulete pruvà a tappezzeria cinese in u spaziu, pudete visità è sperienze in a sala di mostra FULI o in a Galleria Donishi durante a mostra, o pudete cuntattateci.


Tempu di post: Jul-21-2022