• banner

Questu hè probabilmente a Guida di Mantenimentu è Pulizia più faciule da aduprà nantu à a "Carpet di lana".

mantenimentu

Carpet pò purtà una struttura completamente diversa à l'ambiente di casa, è parechje persone anzianu.U mutivu chì parechje persone sbattà à i tappeti hè soprattuttu a "paura" di u so mantenimentu è a pulizia di ogni ghjornu.Cuminciamu cun elli è parlemu brevemente di sti cumpetenze.

In u mondu, a moquette di lana hà un altu tassu d'utilizazione trà tutte e categurie di tappeti.Ch'ella sia una catifa di lana pura o una catifa mischiata di lana, u prucessu di pulizia principale hè u listessu.Sè vo site à pensà à ottene una moquette di lana, o s'è vo site digià usu di tappettu di lana in casa, speremu chì a nostra guida di mantenimentu è pulizia prufessiunale pò dissipà alcune preoccupazioni per voi.

01Mantenimentu di ogni ghjornu

A catifa di lana hè famosa per a so capacità unica anti-spurzia, anti-rughe è anti-fuga.In fatti, u so funziunamentu significa chì di solitu ùn hà micca bisognu di trattamentu speciale anti-fouling.Ma u mantenimentu di ogni ghjornu hè essenziale.I trè punti più impurtanti sò "pusà u tappettu d'ingressu", "aspirate" è "evità a luce diretta di u sole".

toni pexhsda (1)

Pone u tappettu d'entrata

Per riduce a contaminazione di a polvera esterna, a terra è l'allergeni à i tappeti interni, ricumandemu di mette tappetini à l'entrata.Tappetini (tappetini) ponu efficace filtrà e fonti di contaminazione sopra è riduce a contaminazione di i tappeti di lana interni.

02 Trattamentu di stain

Quandu a catifa hè aduprata in casa, inevitabbilmente scontru macchie, è ci sò diverse manere di trattà cù ogni tipu di macchie nantu à a catifa di lana.

A tazza di latte cascò nantu à a moquette.Stain hè nantu à u pianu.

Macchia idrofila

Succhi di frutta, succhi di bevande gassate, caffè, tè, latti, macchie di sangue è succhi di tomate sò tutti macchie idrofile.Se a macchia hè disseminata in una zona chjuca nantu à a catifa, copre cù una spugna bianca secca è assorbente o una spugna di carta, è appughjà delicatamente per assorbe u più seccu pussibule.Se a macchia esiste sempre, deve esse trattata cù un smacchiatore idrofilu prufessiunale.

Per esempiu, s'ellu si sparghje u cafè accidintali nantu à a catifa, pudete aduprà un pappu umitu o spazzola cù l'acqua di glicerina per scrub delicatamente per sguassà e macchie.Quandu e macchie ùn sò micca sguassate bè, pudete andà avanti è sguassate cù una suluzione di pulizia dopu. 

Tacca d'oliu 

L'oliu di chili, a salsa di soia, a crema, l'oliu di penna, u smaltu per unghie, a mascara, etc. sò tutti tacchi grassi.The u metudu di trattamentu à piccula scala hè u listessu cum'è sopra.Se a tacca ùn pò micca esse sguassata, un remover di tacchi d'oliu prufessiunale deve esse usatu per u trattamentu.

Per esempiu, s'ellu si sparghje a tinta accidintali nantu à a catifa, sprinkle un pocu di salinu nantu à u locu induve a tinta hè spillata, è poi sguassate cù un pappu umitu o spazzola cù una suluzione di lavare per sguassà a macchia.

Macchia d'urina per animali domestici

Quandu l'animali hà un "accidente" nantu à a catifa, e tracce di tacchi d'urina chì pudemu vede nantu à a superficia di a catifa pò esse micca grande, ma l'urina s'infiltrarà longu à i fibri di a tapitula, furmendu una grande zona di tacchi d'urina in l'internu è spalle di fibre di lana. A pulizia ordinaria pò eliminà a marca di tacchi d'urina nantu à a superficia di a catifa, ma probabilmente ùn pò micca eliminà cumplettamente l'odore di tacchi d'urina.L'animali di l'animali ponu seguità l'odore è cuntinueghjanu à avè accidenti ripetuti in u locu originale.Dunque, quandu ci sò parechje macchie d'urina, hè cunsigliatu di dumandà à un prufessore di serviziu di pulizia prufessiunale per sguassà a marca di l'urina è sguassate bè l'odore di l'urina.

Fenomenu di ingiallimentu di i tappeti

Ci hè parechje ragiuni per u giallu di a moquette: fibri tissuti da u cuttuni, a canapa è altri materiali vegetali sò faciuli di vultà gialli quandu sò esposti à l'acqua;Una pulizia impropria, sbilanciamentu acidu-base di e fibre di moquette ...... Per quessa, hè cunsigliatu chì ùn trattà micca u prublema da sè stessu, è ùn aduprate micca blindly bleaching cumuni per sguassà u giallu.Pudete cercà l'aiutu di i prufessiunali, è pre-verificà è pre-ghjudicà a medicina ghjusta secondu a cundizione di a moquette.

03 Pulizia prufonda

U mantenimentu regulare pò mantene a moquette pulita è allargà a so vita di serviziu.In ogni casu, per via di e diverse materiali di tappeti è tecniche di tessitura, hè difficiule di finisce a pulizia profonda da sè stessu.

toni pexhsda (6)

L'aspiratore attentu in i ghjorni di a settimana pò eliminà a maiò parte di a polvera granulosa nantu à a catifa è purificà l'aria in modu efficace, ma questu effettu di pulizia ùn pò micca sguassà cumplettamente a polvera in i fibri di a catifa è a terra appiccicata nantu à e fibri chì ùn deve micca cascà.Sicondu l'usu è u culore di a moquette, hè cunsigliatu di pulisce a vapore per 12-18 mesi, è di utilizà l'attrezzatura di pulizia prufessiunale per a pulitura a vapore, o per esse pulita da una sucietà qualificata di pulizia di tappeti.

nutizie

Ùn ci hè micca una diffarenza staghjunale speciale in lana.In ogni casu, se a vostra catifa deve esse almacenata temporaneamente in l'estiu, assicuratevi di pulizziari è soffia a secca à l'ombra.Dopu avè pateatu per sguassà a polvera, hè megliu sprinkle un pocu di repellente d'insetti è arrotola.Ricurdativi di ùn rompe micca nantu à a terra dura chì pò causà danni à a catifa.Infine, sigillate cù un saccu di polvera è mette in un locu ventilatu.

Sperendu chì sta guida pò dà un pocu d'ispirazione, fà chì a moquette in a vostra casa durà più, è à u stessu tempu vi porta un ambiente di casa più scientificu, più sanu è più sicuru.

toni pexhsda (5)

Vacuuming

Per piacè mantene a forza ferma, spinghja è chjude, è ùn trascinate micca. Alcune pile flottanti cascanu durante l'aspiratore, chì hè un fenomenu normale.A prima volta, hè succhiata contr'à a pila di catifa.Ancu s'ellu hè putente, u vacuuming hè cumpletu.L'aspirazione longu u pilatu di a catifa per a seconda volta pò restaurà l'orientazione originale di u pilatu di a catifa, è evità a pila messy.

toni pexhsda (4)

Evite u sole direttu

In l'usu di ogni ghjornu di tappeti di lana, spessu ignurà un tipu assai cumuni di danni "invasione di u sole".A lumera diretta di u sole pò allughjà è fade a catifa, è a forza di a fibra di lana serà dannata, debilitandu a fibra è accurtà a vita di serviziu di a catifa.Dunque, suggeremu di evità a luce diretta di u sole in l'usu di a moquette ogni ghjornu.


Tempu di post: Aug-22-2022