• banner

Questu hè induve a vostra era muderna principia.

L'Art Deco hè un stile d'arti mudernu chì si focalizeghja nantu à a decorazione.Hè urigginatu in Parigi à l'iniziu di u XXu seculu, è dopu hè diventatu populari in u mondu sanu, cumprese a Cina.Finu à questu ghjornu, hè sempre u rappresentante di u stilu mudernu.L'Art Deco hè carattarizatu da linearità, geometria, simmetria è forte cuntrastu.Da u disignu di l'internu à u disignu di a casa, FULI cuntinueghja l'eredità estetica in tutta a storia cù linee squisite è strutture geometriche angulari nantu à a moquette.

01GeometricuFun

Divertimentu Geometricu

L'Art Deco hè urigginatu in Parigi è hè furore in Cina.FULI delinea a bellezza unica di i Tempi Moderni cù un semicircle,dente di segae linee geometriche.Sembramorbida è calda, è hà l'atmosfera nobile di l'età d'oru.

i diseggiani cuncepiscenu un mudellu (2)
i diseggiani cuncepiscenu un mudellu (3)

02 Variazioni nantu à i Trianguli

Variazioni nantu à i Trianguli

Triangulu hà un ritmu inclinatu, ma pò ancu dimustrà a creatività è a bellezza muderna di u spaziu internu.U calmu marrone scuru, u lustre dirayonè u pesu di lana facenu a ghjente truvà un sensu fermu di regularità in l'asimetria.

i diseggiani cuncepiscenu un mudellu (1)

03 Line Art

Line Art

Quandu i diseggiani FULI cuncepiscenu mudelli è selezziunate i culori, utilizanu una cumpusizioni geomètrica simplice cù un gran numaru di cuntrasti di culore trà u marrone chjaru è scuru per ottene un forte effettu visuale.U lustre di sita hè largamente utilizatu in u materiale, chì deepes a magnificenza generale di a catifa.Rompe a novità convenzionale per rapprisenta un novu Tempi Modernu chì appartene à l'Oriente.

i diseggiani cuncepiscenu un mudellu (4)
i diseggiani cuncepiscenu un mudellu (5)

04 Shadow of Circles

Shadow of Circles

FULI hè bonu per sbloccare a bellezza cambiante in u disignu cù u circulu.Cerchiu sensu, belli linee sottu luci è ombra, è a perspettiva di u neru, biancu è grisgiu creanu una atmosfera retro di i Tempi Moderni per a casa.ambiance.

i diseggiani cuncepiscenu un mudellu (6)
i diseggiani cuncepiscenu un mudellu (7)

U"Ode à l'Art Déco"di FULI novuA serie combina u sapori retro è mudernu per interpretà a nova intenzione di broccatu orientali.

Benvenuti à visità u nostru showroom FULI se site interessatu à sta nova serie di tappeti, o cuntattateci.

imes per a casaambiance.


Tempu di Postu: Nov-04-2022